با تو بودن............


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 869
نویسنده : نوری

 

چرا صدام نمیزنی ؟

 

چرا نگام نمیکنی؟

 

مگه نگفتی که دیگه

 

منو رهام نمیکنی؟

 

گفته بودی یه روز میای

 

که درد و غم رو بکشی

 

گفته بودی از این به بعد

 

فقط تومال من میشی

 

تنها بودن خیلی بده

 

داشتی تو این حسو هنوز؟

فکر نکنم یه بار بشه

 

داشت تورو واسه ی یه روز

 

یه روز چیه؟؟ یه لحظه هم

 

بودن باهات غنیمته

 

تو که نمیدونی آخه!

 

با تو بودن موهبته

 

تموم دنیای منو

 

ازم گرفتی میدونم

بارفتنت از پیش من

 

دنیامو کشتی میدونم

 

اما هنوز دیوونتم

 

دیوونه ی چشم سیات

 

آخه نمیدونی تو که

 

چیکار میکرد با من نگات!!

 

غصه ی این روزای من

 

یه غصه ی ناتمومه

 

تا وقتی تو نیستی پیشم

دنیا برام یه زندونه

 

بیا و باز صدام بزن

 

که دنیارو باز ببینم

 

وقتی تو نیستی پیش من

 

از همه چی دست کشیدم

 

زدم کنار تو زندگی

 

تو جاده خاکی وایسادم

 

دلم میخواد یه بار دیگه

جاده رو با تو ببینم...!!

 



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com